ONSDAG 21A JULI

Frukost och hemfärd mot Virginia, Norfolk.

Tiden spenderades mest i en buss. Vart vi än åkte var det timmar i buss! Och nu passade vi även på att få punka -suveränt!


Här är vi på Good Year och ska byta däck, och här har ni våran ledare Jeff:)


Maria och Julie :)


Vi var lyckligt lottade med en "äng" näst in till oss, jag å grabbarna kastade amerikansk fotboll.. kuligt.

Sedan bar det av mot Norfolk. Men på vägen hem stannade vi vid James River för lite ring-åkning!


Vi flöt med flodens ström i två timmar:)
Vilket var riktigt uppfriskande från all värme!


Jag och Julie, relääxing ;)


Piotr:) ibland det för stillsamt och då fick man göra det bästa av situationen.


Vet inte vem som försvann, men någon var det!


Man var även tvungen att hålla koll på stenarna i floden annars fanns chansen att du blev flådd!
Det var 1h och 58m lugnt flytande. Till sista delen, precis innan slutet. Där blev det vilt! Haha.
Men kul var det! Absolut!


Lite mer bussåkning och sedan blev det middag. Corral Buffé. Mums. Här är min efterrätt!
Jag och Piotr hade nog alldeles för mycket choklad och socker i våran dessert, det blev en hel del skratt. Måste erkänna att jag hade ont i magen efteråt. Av skrattet och inte maten!

Vi anlände i hygglig tid till Collage där vi nu skulle bo i följande 9 lägerdagar. Vi installerade oss och jag var riktigt nöjd med min roomie! Fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: Cherie

Åh, det ser ut som att ni har det jätte roligt där borta! :)

Kika gärna in hos mig och släng in en kommentar eller två. Kram! <3

2010-09-13 @ 16:27:59
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0