Onsdagsmorgon från Sverige

Gud min kropp är verkligen inne i sig eget liv. Igår kväll gick jag och la mig strax efter tolv, vaknade första gången strax efter 03, somnade om och vaknde igen vid 04.34.. och sedan dess:
-ett toalett besök.
-en bulle.
-bokläsning.
-skickade sms, utan något svar.
samt facebook.

Kan verkligen inte sova. Ska nog gå och väcka mamma så hon inte försover sig, och sedan göra ett nytt försök i att sova. Men måste nog ställa alarm så jag inte sover hela dagen! Fast vad gör det, ser endå ut att regna hela dagen. Kan inte heller packa upp min resväska, garderoben är smockad. Mitt rum är alldeles för litet. Ett eget boende med min karl hade suttit fint.. den dagen är efterlängtad! Förresten så ringde han mig igårkväll, blev alldeles chockad. Mitt hjärta slog frivolter och slog över friska slag i flera minuter! Han har det bra :) om 8 dagar så får jag träffa min guldklimp efter två månader. Antingen kring 9 på morgonen eller 18 på kvällen..

herregud!

nej, godmorgon för er som ska upp, och godnatt till mig som inte lever i nuet. Jag lever i min egen värld!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0