Söndag den 18e Juli

Nu är det dags att visa mina gångna dagar..
Denna dag var min första dag på mitt läger, där jag i två veckor framöver fick representera Sverige! 30 deltagare från länderna Belgium, Czech Republic, Germany, Italy, Mexico, Slovakia, Switzerland,USA, Austria, Brazil, Denmark, Finland, Netherlands, Northern Ireland, Israel, Poland och Sverige.

Väckt 05.00, dusch-skype-frukost och sen iväg till bussen som tog mig och det andra 29 lägerdeltagarna till huvudstaden Washington DC. Bussresan tog 4h, långa och trötta fyra timmar! I Washington DC började vi med lunch för att sedan se Vita Huset och Lincoln memorial Areas.











Där såg ni några av de kändaste byggnaderna i DC.

Efter en heldag i staden så begav vi oss mot Blue Rich Mountains för att sova i stugor, dom sista tre km behövde vi gå. Det var långa kilometer!


Tjejernas stuga..


Lyxig precis som vi ville ha det! Ingen Ac och frukansvärt varmt -utmärkt.. haha.

Första duschen var iskall, vilket skulle kunna tänkas vara skönt efter konstant 40 graders värme dagarna ut i ända. Men när det rinner isbitar och inte vatten från duschen är det inte alls lika kul!

På resande fot, Corinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0