TISDAG 20E JULI

Det här är därför jag inte kommer fortsätta blogga efter denna blogg. För att jag tar mig tid till att skriva, så ni min tappra fina läsare idag kan ni glädja er åt ännu ett inlägg!

För er som undrar så försvann tisdagen till shopping och en tur inne i The capital buildning.. inga bilder från shoppingen men ifrån The capital buildning, utsidan och insidan :)


Lovisa och bulle i ugnen Corinne ;) haha. Lovisa från Sverige dessutom!


Kupolen.. och insidan ser ut såhär..


Inget mästerfoto. Men ögonvyn var riktigt elegant!


Tröjorna "I love" är dagens måste.. snyggt foto. Märks att det inte var jag som tig det ;)


Jag och några av mina vänner knalla till Chinatown där vi hitta en Starbucks och gottade oss!


Värmen tog hårt på grabbarna, svettigt.


Phju. Värmen tig hårt även på mig!

Så denna dag så hade vi en visning i The Capital Buildning och sedan fri tid att spendera som vi ville.. jag å Gabrielle och Andrej var bland annat till Chinatown, Maddam Tussauds, FBI huset och starbucks.. haha. Det var mysigt! Kvällen spenderades med middag i någon form av skräpmat och sedan Talentshow practice. Talentshow practice är en show sista kvällen där alla ska visa upp sina talanger och där även alla deltagare har en dans till låten I gotta feeling inför värdfamiljer och ledare. Förhoppningsvis kan jag visa er filmen vid ett senare tillfälle:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0