Trogna läsare!

Jag har nu anlänt Sverige igen, tillbaka efter två veckor(längre uppehåll än planerat). Jag landade tidigt i morse och är fullständigt borta(trött). Sömn och dagar plus missade nätter har inte gått ihop det sista fyra dygnen. Nu ska jag gå och lägga mig, sova och bli väckt till middagen. Allt eftersom tiden går så ska jag uppdatera er om hur mina två sista veckor såg ut! Gå ingen stans..

Förresten så möttes jag av mina två älskade föräldrar, det är sååå skönt att vara tillbaka på Svensk mark.

Ps. Saknar alla mina nya vänner, min värdfamilj och det som gjorde min resa minnesvärd! Ds

Kommentarer
Postat av: mo...*

TJOFF!! så var du tbx igen!!;O) -vad var det jag försökte tala om....;O)

-åå, NU kommer du å sakna alle overthere... :o(

*that´s life* ;O))

WELCOME HOME Honey Poney*

hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug

2010-08-02 @ 18:39:29
Postat av: mo...*

TJOFF! så var lilla du tbx i svedala igen! ;O)

ååå,NU kommer du att sakna alla nya vänner OVERTHERE! thats life ;O)

MEN , du kan ju alltid åka tillbaka...tjohooo...

jaa, n å n g å n g framöver alltså!S

hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug

WELCOME HOME

2010-08-02 @ 19:01:02
Postat av: mo...*

TJOFF! TJOFF!

ååå, så här sere´ut när man e´lite virrig...

då knappe´ man bare´ vidare... ;O)

sa je : WELCOME HOME...?

ååå du, KRAM -tjoffsmock! ;O)

2010-08-02 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0