Aundera, Sushi, Victoria Secret!


Aundrea och jag lunchade på en sushiresturant, det var SÅÅÅ GOTT!


Sååå gott. Nom nom nom.

Blev även lite shopping, hittade dock bara skönheter från Victoria Secret. Tyvärr ska ni inte få en titt av mina underkläder, kan kännas lite privat ;) haha. Men en sak är säker:


-Älska rosa!


Tjusiga ringar.. hehe.

Så idag var jag hur trött som helst när jag vaknade, jag hade visserligen sovit 9h men var som en klubbad valross. Jag tog en dusch och kände hur jag bara ville lägga mig ner för att sova lite till, hela badrummet snurrade jag var så trött! Blev två pyttesmå svåfflor och jordgubbar till frukost, sedan bar det av mot Sushin och äta lunch. Det var SÅÅÅÅÅÅÅ GOTT! Jag älskar sushi, nam nam. Tog såkallade Alaskarullar och lax, så gott. Sushi är favorit!

Efter det så begav vi oss till ett shoppingcenter och jag lyckades bara finna glädje inne på Victoria Secret. Så lite mer snygga under, skönt! Sedan blev det lite skoshopping, har siktat in mig på lite som jag ska slå till på senare.

Tre dagar till Washington DC. Wiho!

Nu ska jag ta lite bär och titta film, vänta på Emily och då blir det BIG BROTHER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0