Chinese food!


Lyckokaka eller vad man kallar dom :)


"Your inner-child will play today" -jag gillar min första lyckokaka!


Den heliga matkartongen!

Gott och full mage. Nu ska jag ta fram barnet i mig;)



Det finns gott om heta livräddare... dräggel dräggel.


Innan mordförsök.


Under mordförsök.


Misslyckat mordförsök.

När Emily kom hem från skolan vid strax efter tre begav vi oss mot poolen och där var vi i knappt två timmar. Varmt och en skön pool. Jag vet dock inte hur jag lyckades svimma två gånger påväg mot bilen, som inte ens var 30m bort. Jag svimmade en gång halvvägs till bilen och sedan vid bilen. Lyckat. Hade massa folk runt om mig, minns inget och någon söt kvinna tog pulsen på mig. Ye ye ye. Corinne a la Action!

Heipa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0