Cuz i do it my way.


Båt tur :)


Sköldpaddor, slås om ett äpple :)


Jag räknade till 19 sköldpaddor, här är några av det 30-tal jag sett under dagen!


Emily fick en stor fjäril på sin hand :)


Chili-sar ;)


En studentpresent i bild ;) haha.


Parningsbråk, tre fjärilar;)


DET ÄR INTE SNUSKIGT ATT IAKTA FJÄRILAR I AKTEN.


Sexigt... morr.


En kille fick för sig att rädda fjärilarna.. söt. Haha, om han bara visste.

Så idag har jag, Ken och Emily varit på en park. En park med blommor och skäldpaddor typ, jag tror vi skulle varit där för en månad sen för värmen har nog slagit ut det mest vackra. Men nog var det mysigt endå. Fina blommor, fina sköldpaddor och fjärilar! Även en båttur med liten skymt av örnar och fåglar! Fick ingen bild på fåglarna, men jag har memorerat dom.. i alla fina färger som man kan tänka sig!

Emily skulle inte följt, men det var totalblockat på motorvägen så hon kom inte till skolan. Så då fick hon en heldag med mig, thihi :) sötisen ligger och sover nu. Hon hade väl för mycket att titta på igår gissar jag ;) haha. Nu inväntas en tacomiddag och sedan en eventuell utgång, nattklubb här kommer Sverige!

Ps. Jag har en kommande framtid på Uppsala Universitet, ska läsa Klimatologi och meterologi, GLAD GLAD GLAD. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0