Gone for weekend!



Ni ser Viriginia Beach, där jag håller till nu. Sen ser ni även New York och Plainville CT. Imorgon ska jag och familjen Darling åka till Plainville CT på weekend och fira nationaldagen:) Det blir en 9h biltur dit. Vi kommer åka imorgon eftermiddag, Svensk tid ca 22.00. Visste ni att 50-cent har sitt hus där? Så vi ska även glida förbi hans tillhåll ;)

Nu är klockan här 21.15 och jag börjar bli trött efter all dagens shopping, tiden är faktiskt förvirrande. Jag har hunnit prata med Olivia när jag går och lägger mig för att sova, sen sovit vaknat och pratat med henne igen när jag precis vaknat upp. Och då har hon gjort en hel arbetsdag, haha. Sick!

Dagens nya matintag:

Synd att bilden inte var så bra, men det är iallafall jordgubbar, grädde och någon liknande sockerkaka. Jordgubbarna ÄR godare i Sverige! Och jag tror inte jag kommer bli så fet här borta.. jag äter faktiskt inte mycket.


Tiaror i all ära ;)

Nu ska prinsessan(drottningen(jag)) sluta blogga.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0