happiness


VÄRLDENS BÄSTA VÄN :)

Jag hade världens bästa samtal med Olivia idag på skype. *Lyckan ler*. Det satt verkligen perfekt, synd att det inte var tid till att gå och lägga sig där efter bara, men nu sitter jag här och har massa skratt och glada tankar! Lever verkligen på detta samtal hela veckan!! Tur att man har vänner som finns där och kan göra allt till Top Noché :)

"Alltså hon tror att hon är starkare än alla andra och kan slå alla, hade jag träffat på henne så skulle jag fan döda henne!"

Hahaha.. Det låter brutalt. Men det var bara kul, och detta är ett citat som ingen av oss sa. Roliga människor finns :) hahah åååååh. Bästa vän Olivia.. bästa bäst bästa. Jag är såååå glad, känns som jag måste hoppa upp i fläkten snurra några varv och sedan landa på jorden igen! Oboooy :)

Ps. Big Brother är kalas. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0