Hot and Cold.

Det är för varmt att vara ute, och inne här på mitt rum är jag bosatt under mitt täcke. Haha!

37 grader ute, och ingen aning om temperaturen inne.. men väntar hur som helst på Emily, hon kommer om 1.5h och då ska vi dra till poolen :) yeyj. Tänk om temperaturen kunde hålla sig någorlunda okej så att man kunde njuta av en dag ute, just nu går det inte alls. När jag vaknade idag så var det första jag gjorde var att slog på dator och pratade med Alexander och sedan min mamma, samt min moster och två kusiner!
Skönt att höra röster hemifrån. Även fast det får mig att längta hem ännu mera.. Doh.

Fick iallafall nyss i mig lite frukost efter att ha snackat med allihopa och Olivia :) blev Yoghurt med jordgubbar och blåbär. Var ganska skönt att äta något någorlunda svenskt! SVENSK MAT, SKICKA MIG SVENSK MAT! :) Haha. . . Mamma lovade en flygbiljett till Kiruna senare i höst! Hon är allt bra hon <3

Imorgon åker jag till North Carolina, spännande!

Heipa!

Kommentarer
Postat av: celinne

ÅÅH de var allt skönt att höra din röst, det var ett tag sen! :) och när du kommer hit sen ska jag allt se till att vi kusar får en dag att hitta på något riktigt kul på, och något RIKTIGT SVENSKT :D hahah

2010-07-07 @ 23:04:04
URL: http://hepellascelinne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0