Känner mig som ett litet barn på julafton...

.. jag är såååå uppe i varv HELT sjukt!
Det här är det coolaste jag gjort i mitt liv, ett sånt sjukt Tivoli!!!!! I GOES LIKE HEEEEELLOWWW... WOW. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men Sverige är ingenting emot det här. Jag älskar liiivet!


Inne listan ;)


Yiha!


Hell yeah. Åkte alla, alla jekla banor!


3-D ride, OBOY!


I 3-D banan, helt SICK!


4st reeejäla rides!


JAG ÄLSKAR DET HÄÄÄÄR!


Ja, den var aboslut rakt ner, rakt j*vla ner. Och ja, jag åkte den!


Samma ride som bilden innan, raaaakt ner, RAKT NER.


Big Ben i Amerika ;)


Hatt testning!


Haha. Emily :)


SAY WHAAAT ?


Fränt.


Tjusigt värre.

Det här är nog ett av det mer roligare jag varit med om i mitt liv. Denna nöjespark var indelat i fyra olika delar som i olika länder.. Tyskland, Irland, Italien och även England. Så fränt. Och det var dom sjukaste "rides" jag någonsin åkt, efter första så frågade jag om det var den värsta, Emily bara skrattade och fråga om jag var nästan dum i huvudet! Haha. Det var rakt ner, lopar och snurra runt "rälsen" osv! Säger bara.. det sjukaste jag GJORT I MITT LIV. Jag känner mig som ett litet barn på julafton, så uppe i varv och vill bara visa alla hur det var.

Vi såg en liten tjej, sju år och blind, hon åkte bergochdalbanan med lopar, att höra hennes röst och hennes upplevelse var helt otroligt. Hon var så otroligt söt. Det var ren lycka och jag lovar, hennes ord och hennes sätt att uttrycka sig efter bergochdalbanan får mig att leva några år till! O'boy :)

Det fanns även 3-D rides! Och det var ett av det mest fantastiska och otroligt kul, jag grät nog efter varje "karusell" och jag skrek, haha. Ja, jag grät inte av rädsla utan av vinden! Men endå.. haha. Amerika är verkligen sjukt. Alla saker och hur långt efter Sverige ligger i just det här. Sverige har absolut inget att komma med i nöjesbranschen, BYE BYE ;)

Nu MÅSTE jag verkligen sova, jag kommer sova som en av världens lyckligaste inatt. Verkligen!
Ni se mer imorgon, kul att ni hänger med. Ska även svara på era frågor imorgon.
GODNATT :) Eller Godmorgon Sverige!

Kommentarer
Postat av: celinne

CORINNE jag kan inte förklara hur avis jag är!! passa verkligen på åh lev livet nu, för det händer bara en gång i livet, och det händer inte alla! men DUDUDU får uppleva det så ta vara på tiden där! :D

2010-07-01 @ 11:45:25
URL: http://hedpellascelinne.devote.se
Postat av: Tobias

Men inom många andra områden ligger dom långt efter Sverige, men jag håller med dig, nöjesbranschen ligger vi efter i med hästlängder :)

2010-07-02 @ 09:07:28
Postat av: klara

ÅHHHH, jag var också på busch gardens, och det är fan det bästa jag har gjort i hela mitt liv! så SJUKT AWESOME!!!

2010-07-16 @ 17:14:07
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0