Like a shooting star


Familjen Darling :)


poolen.


Poolglid.


Starbucks!


Top of the jeep, watching fireworks!


Markplats till dom andra!


Fireworks of the 4th july.


Firework!


Yeay. Fyrverkerier av smileisar, hjärtformade och allt möjligt!


Crazy Americans.. jag kissa nästan i byxan!

Då har jag till och med firat 4th July också, Amerikas nationaldag! Wiiho. Ni som har mig på facebook finner mer bilder som ni kan gotta er där med. Men ni får en titt av min resa iallafall :) så denna dag har varit poolhäng med picknick och "crazy americans".. haha. Och fyrverkeri som slut på dagen. Mycket fint var det, vi satt längst upp på jeepen jag och Emily på högsta våningen av ett parkeringshus. Bästa platsen helt klart!

Imorgon börjar vår Roadtrip längst efter kusten igen, från Plainville CT till Viriginia. Vi har en del stop att vänta oss i, så att resan kommer ta sin tid. Om jag orkar, så får ni ett inlägg sent imorgon som är er morgon på tisdag. Det är ganska drygt att beskriva tider när det är tidskillnad, men jag tror det inte är några större problem. 

Heipa babes. Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Becca

åhhh den såg sjukt god ut den dr saken du hade i handen hehhe.. jag la din länk till hemsidan på min blogg hoppas d va ok.. titta in om du har tid hihi.. hoppas du har de super bra dr borta.. r avis på dig hehe.. killen verkar gilla Buzz lightyear.. kram på dig

2010-07-05 @ 12:30:08
URL: http://beccakao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0