LOL

"Älgen glömde köpa toalettpapper och aftonbladet" ...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7462763.ab

Gå in och kolla på klippet, en älg tar sig in i ett norskt köpcentrum. Och ni som har följt med mig under en tid innan denna resa vet att min Älg skräck är enorm! Jag hade förmodligen blivit så rädd i detta tillfälle att jag antingen svimmat eller klättrat upp längst upp i en hylla och storbölat.
Är det nått jag inte tål är det älgar.

Tack för klippet Rebecka ;)

Nu ska jag vakna till lite och sedan ska jag och Ken hämta Sue på flygplatsen.. yippie hon kommer tillbaka idag :) Dessutom har hon och jag en dejt, hemligt ämne, ni får se senare idag! Ni lär märka :-*

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha du skriver så bra haha.. kan verkligen se ditt ansikts uttryck då du sitter fast klammrad högst upp i en av alla hyllor ... nåååå .. eller så får du sådan chock att du inte kommer en meter, fryser till is helt enkelt.. nej hoppas du kommer över det. För dom är jätte FINA djur moahhaha.. efter mitt äventyr m älg så sa alltid mina polare.. akta dig för älgen den kommer och tar dig haha.. kram på dig vännen

2010-07-16 @ 12:24:49
URL: http://beccakao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0