Med rätten att sova..

Haha! Jag har hunnit duscha också, faktiskt.

Blev verkligen helt slut igår efter en hel dag utan att sova middag:) sex timmar är inte lätta att vända på! Haha. Men nu är jag uppe, hualigen. Ska faktiskt göra mig i ordning och gå iväg och käka lunch det första jag gör denna dag, med Emily och hennes bästa vän. Efter det så blir det att kila iväg till Shopping Mal och shoppa, shoppa och shoppa!

Enligt Emily så har jag inte varit med om mycket, hon tyckte jag var dum som fråga om den första bergchdalbanan var den värsta.. sen så allt matintag dom har här som vi inte har i Sverige. Så min första bortförklaring är faktiskt att jag bor i Sverige. Haha.


Jag har aldrig druckit en sån här i mitt liv, vilket var katastrof.
Nu -CHECK! Slurpey :)


Fanns bland annat i körsbär, banan och apelsin.
Den hade en konstig smattrande, lite syrlig och kiklande(stavning?) känsla!


Mozarella sticks.. hade jag heller aldrig smakat, nu -CHECK. Ganska gott, men räcker med två stycken:) Man får nämligen fyrpack. Detta är friterad mozarella... Amerika är fett.


Den sjukaste storleken på deserten.. jag åt 1/3. OMG. Ja -den var lika god som den ser ut!


Cupcake' Emily älskar glasyren. Rolig tjej!

Så.. här på bloggen som växer och växer i antalbesökare så får jag mer och mer frågor :) tänkte skriva en liten sammanfattning av det hela, here we go:

I början av Januari sökte jag ett resestipendium, jag hade ingen aning om att resa skulle gå till USA. Jag har alltså fått denna resa och betalar bara för mina nöjen och min shopping. Resten är redan betalt:) Jag bor hos en familj som är medlem i den klubb som gett mig detta stipendium, Lions Club. Emily är barnet i familjen och är fyra månader äldre än mig. Hon har två jättesöta föräldrar och dom är hur vänliga som helst. Jag har eget rum och en säng som är så stor att jag nästan drunknar i den. Allt i Amerika är STORT.

Jag lever nu mera i fem veckor framåt ett Amerikanskt liv, ungdomsliv. Sen under två veckor kommer jag att träffa andra ungdomar som blivit skickade precis som mig, från världen över. Jag är den enda svensk som åker. Dessa två veckor kommer jag bo på annat ställe än där jag bor nu. Jag kommer då befinna mig i tex Washington DC, kommer göra ett besök på Vita Huset och gudieas runt där. Ni som följer mig kommer kunna hålla er uppdaterade om vad jag gör:) Och ja, jag är ensam Svensk men har sällskap hela tiden av nya vänner och ny bekantskap.

Till sist, det är inte bara min kusin som ser mig och min pojkvän som Edward&Bella. Efter bilderna vi tog i en fotostudio har vi hört det ganska mycket, eller ja, mer att han Edward är min pojkvän. Haha :) Till och med här borta i USA så har jag fått höra att min pojkvän ser ut som Edward.

Alexander, jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag längtar tills jag får se dig nästa gång. Jag är förevigt din!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0