Nightmare, my best friend.

För dom kan inte försvinna. Dom försvinner aldrig. Jag kan inte sluta drömma mardrömmar..

Fortsätter mina mardrömmar när jag kommer hem så ska jag gå i terapi, jag lovar. Jag drömmer flera mardrömmar varje natt, vaknar har ångest och somnar om drömmer nya mardrömmar och vaknar deprimerad. Vet inte vart eller hur allt är hemma. Jag kan bara mitt egna tillstånd, och kan inte göra desto mer åt det jag drömt om. Jag hatar det. Kanske jag behöver lite mer svar än allt som ställs.


Har kollat Big Brother, haha, gud vad jag gillar det programmet! Dom hade nyss tävling, krypa i sirap, gräva i popcorn och leta efter en sak och krypa tillbaka i sirapen.. mohhahah. Grisigt värre! Verkligen :) USCH. fast hade nog varit något att testa, kuligt värre!

Ikväll ska det bli finbuffé med andra stipendievinnare! Tjuho. Ska tydligen bli något seafood aktigt och lyxigt, MUMS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0