No t-shirt, no shoes, no problem.


Hehe.


Krabba, snabba rackare!


Världens allra bästa vän :)

Sen dog min kamera. Men jag såg iallafall ett flygplan idag med en banderoll, ... "Saving is easy".. inte den jag letade efter. Sen var det många jets ute, ni vet militärflygen och helikoptrar. Som vanligt här i Virginia Beach :) Det var även rödflagga idag och enorma vågor, hua hä. Det var mulet idag och jag är solbränd. Typiskt!

Vet ni att Amerikaner tror på två slut av denna värld?

1. Alien kommer att hämta oss alla 2012 och föra bort oss.
-Vem vet inte om dom kommer att rädda oss?

2. Oljekatastrofen kommer att ta död på jorden.
-Visste ni att det var en underjordisk vulkan som gjorde så att skiten exploderade?

Doh.

Alien eller oljekatastrof.. jag skulle nog välja Alien, man vet aldrig vad dom kan hitta på :) thihi. Nu ska jag käka middag sedan hoppas jag på något roligt ikväll! Heipa!

Kommentarer
Postat av: Becca

hahhaha ja du dom är för roliga.. alltid ska något hemskt hände.. undrar va dom sa om 2010 för några år sedan:) krams

2010-07-10 @ 11:58:51
URL: http://beccakao.blogg.se/
Postat av: Amanda

Corinne, nu vill vi se bild på nya frizen! :D



2010-07-10 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0