North Carolina, part 1


Påväg mot öken.


Öken. Eller typ.


Kul kille :) han måste vara lycklig!


Öken är egentligen bara en enorm sanddyn som aldrig tog slut..


Alexander säger alltid hur han ska bevisa sin kärlek med en banderoll efter ett plan.. men fan. Inte den här gången heller!


16.30 hamnade vi på stranden, sköna 29 grader. Har aldrig uppskattat 29 grader så mycket någonsin som idag:) haha.. Gick faktiskt att vara ute, CHECK!


Vi åkte även hur länge som helst för att se en fyr, som låg i en park.. Okej den hade sina orsaker.. men jag menar.. jag hoppas jag får se en bättre än denna:) 214 trappsteg upp, nej, jag var inte på humör för att gå upp.


Precis som solen går ner, går jag även och lägger mig(alldeles snart).

Så.. Dag 1 North Carolina, min 9onde delstat(?). Det var behagliga 29 grader, det gick att vara utomhus utan att dö.. Vi var lite och gick i öknen, var och åt och tittade i lite shops innan vi begav oss till en lite offside mycket mysig strand. Imorgon åker vi igen, eller jag, Amber och hennes mami. Spännande, haha, Ambers mamma är verkligen roligt. Helt vilsen och har alldeles för mycket i skallen tror jag! Ett gott skratt förlänger livet :)

Imorgonbitti är det dags att gå upp tidigt, jag gissar att ni hör från mig då ni sover.. Doh. Jag hoppas jag orkar upp imorgon, finns en chans, eller stor möljighet att jag somnar på stranden imorgon! Håller tummarna på att det inte är för varmt!

Heipa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0