Pancakes..


Num num!

Så då har man fått i sig två pannkakor till frukost, suveränt :) Amerikanska pannkakor, hjm, ja.. jag gillar mer svensk mat som ni kanske märkt. Pratade med Elina som har varit bosatt här i snart ett hår, en vän från Kiruna, hon frågade vad jag åt för mat... men jag sa bara att hennes smaklökar har blivit drabbad av amerikansk mat ;) haha.

 Nu är det bara att tagga shopping, WIHO. Älskart! Hehe.. förresten, klippte av mig håret igår. Ni får kanske se bild sen.. BLEV KORT KORT. Hualigen. Saknar redan mitt långa hår men kommer bli svinsnyggt när det får växa ut lite, tjuhuuu!

Vi hörs senare mina vänner!

Kommentarer
Postat av: mamma

Säg att Du skojjar....inte kan Du klippa dig.

Jag får panik,har läst Dina stavfel igen så jag hoppas att du stavat FEL IGEN...............

2010-07-11 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0