Playa del America!

För dom ser dig, dom visslar på dig och dom räddar dig.
Dom visslar om du är en riskzon...

Livräddare.


Nej fågel, jag är inte av ätbar form. Läskig.


Lyckliga husägare med privat strand och mycket pengar!


Extra varmt, extra allt.


Emily, en fin skapelse!


Polerar färgen och leendet!


"I M SPICY" ..... Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat?

Då var första turen på en Amerikansk beah avklarat! CHECK ;) Det var varmt, och svinvarmt och sju-in-i-hÄlvÄtes varmt! Mina fötter luktar bränt, okej nästan då. Men jag höll på att ge upp mitt liv. Idag har det varit så varmt att jag inte vill gå ut följande dagar! Vi ligger på 36-37 grader... uuuhu. Det är svettigt överallt!

HUR SOM HELST, det var varmt, ni har fattat det och jag förstår att ni inte vet hur varmt det är men det är VARMT. Stranden var iallafall, precis som i alla Amerikanska filmer. Full med folk(om man inte bosätter sig på det privata ställena), snyggabadvakter med en röd boj, lyxiga strand hus med en terrass ända ner till sanden och stora vågor i havet. Det är inga hajar nära land -GLAD, maneterna kommer i augusti -GLAD och jag blev inte solbränd -SKÖNT.

Haha, skön reg-plåt på bilen? Vem kommer på något sådant?!
Hahha... Förresten, jag har klarat av sju delstater än så länge. Och På torsdag ska jag beresa mig vidare till North Carolina, fortfarande är jag stationerad här i Virginia men ska på "weekend" eller nått.. haha. Fränt va?

Liten och vilse i Amerika tar vara på sina dagar och det stora landet. Hon gör sig berest och ser helst så mycket som helst! Ciao :-*

Kommentarer
Postat av: celinne

ååh undra om man inte ska lägga sej på stranden och spela död så man får konstgjord andning, hallå kolla MUSKEL BERGET lxm :O:O AAH vf har inte sverige sånna badvaketer? :( huuuh OCH DU DIN MAMMA KOMMER HIT TILL 5! alltså är klockan 11 hos dej :D åh jag är så bra på åh räkna ! :D

2010-07-07 @ 10:24:24
URL: http://celinnehanssonh.blogg.se/
Postat av: Becca

hahah r de inte han från BW filmerna.. mmmmummsa på honom lite:) ja du Corran fasen va jag r avis på dig.. vill oxå resa runt hihi.. får väl söka som du .. flerbarns mamma fet o tjock behvöer komma ut o röra lite på dig och få upptäcka världen höhöhö.. tack för att du läser min blogg BTW.. saknar dig o hoppas vi syns snart igen.. hehehe gillar du inte måsar heller , stackare du har det inte lätt du ;) jätte kram på dig

2010-07-07 @ 10:44:09
URL: http://beccakao.blogg.se/
Postat av: Becca

btw såg du va jag skrev då jag länka din sida på min ? hehehe.. och hur fasen får man in utube klipp får de inte att funka och så här fin stor bild som du har på din framsida.. men jag r ju inte så smart iof. Gammal tant som man är.. förstår om du inte har tid lr ork att förklara men om du kanske har tråkigt nån dag så kan du kanske förklara på din lr min blogg hehe kram kram puss lilla rymdsmurfan

2010-07-07 @ 10:54:11
URL: http://beccakao.blogg.se/
Postat av: Becca

thank u baby... väntar m spänning på vad som hänt dig heheh kram

2010-07-07 @ 19:26:36
URL: http://beccakao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0