"Probably the best shopping in the world"


Nu behöver jag ER hjälp. Jag har fått klagomål att jag har stavfel här i min blogg, så VARJE gång ni ser ett stavfel måste ni rätta mig med att skriva en kommentar under det inlägget med det rättstavade ordet samt min felstavning!

Jag har dock sett ett, i det förgående inlägget om Elina. Elina har såklart varit här i ett ÅR och inte ett hår. Doh. Men jag måste vara stavblind, för jag ser bara mina stavningar som rätt. SÅ HJÄLP MIG NU!


"Probably the best shopping in the world", jag kan inte hålla fingrarn borta men jag kan hålla i min plånbok. Men jag kanske endå behöver köpa mig en väska till och ett bagage till flyget så jag tar mig hem... Igår var jag och Emily på en av alla shoppingcenter, kan dock säga att jag endast är ett stort fan av Forever21 och Victoria Secret.. än så länge! Har bara haft två shoppingdagar än så länge.. Jag har förresten träffat mitt amerikanska jag, lite blondare bara. Samma hår i stort sett också.. men nu är mitt kortare -.- JA MAMMA, jag har klippt mig! (inget stavfel med att jag har klippt mig!)


Forever21, XXl. Hehe..
(på något sätt kan jag inte vrida mina bilder rätt, så ursäkta)


Tacobell höjde sina points hos mig efter den här!


Jag, Emily och Paul åkte Jättetruck till Beachen och träffade på minitruck som satt fast. Vi kom som räddare i nöjden för den lilla bilen.. haha.


Jag och Emily satt kvar i bilen medans killarna fick slita. För att förklara det lite bättre så var minitruck fast i en sanddyn precis vid strandparkeringen.


Ännu en fin dag på beachen, fast rödflagg gjorde det inte lika skönt att bada!


Blev kanske två timmar på stranden efter att ha velat i alldeles för många timmar om pool eller strand!


Sandbridge Beach :)


Jag har blivit ett stort fan av majskolvar.. MUMMA FILLIBABBA!


Åt även resans hittills godaste middag, grillade räckor, majskolvar, pasta och vitlöksbröd!

Middagen var himmelsk. Om jag blundade ögonen så skulle jag lika gärna kunna vara i Sverige.. ååååh *svävar på rosa moln*. Efterrätten var någon slags Bananpuddingssockerkaka. Haha. Ja, jag vet, låter sjukt men det var gott och inte alls sött eller mäktigt!


Tänkte beskriva familjen i huset lite:
1. Ken, pappan i huset, är verkligen en riktigt pappa, precis som min. Lagar goda middagar och sköter om sin familj väl och prioriterar helst andras behov före sina egna. Samt bidrar med humor och pengar.. haha. Ja, pengar.. ja ni kan inte säga emot mig. Pappor är bra! Jag kan verkligen känna min pappa här i huset fast han är på andra sidan jorden. En kärleksfull gubb-pappa i allra högsta grad!

2. Sue, mamman i huset, jobbar hemma i sitt egna kontor. Har en riktigt bra relation med sin dotter. Verkligen mamma och dotter "bästa vän -relation"! Tålig och kärleksfull, ingen kort stubin och inga problem med att ta kritik. Hon ser verkligen till att alla trivs och gäster i huset är gäster och inget annat :) Hennes vänner är även familjemedlemmar!

3. Emily, dottern i huset, pluggar till sjuksköterska, jobbar på ett barnsjukhus och bor hemma, mycket mysig och snäll tjej. Alltid glad och positiv! Har som sagt en bra vänrelation med sin mamma vilket innebär att man kan ge "pikar", argumentera hej vilt utan att någon ska bli sur eller sårad. Allt sker på ett snyggt sätt! Emily har också en talang för att shoppa väldigt mycket, vara vaken länge och faktiskt gå upp i bra tid! 

4. Winston, hunden i huset, två år och boende i huset sen sex månader sedan. Han älskar Ken, är skygg och omysig, vågar inte låta folk kela och är rädd för minsta lilla rörelse. Haha. 


 Grattis till min kusin Celinne och Wilmer som båda fyller år idag den 12/7 :) jag tänker på er och firar er på avstånd!

Godnatt och Sov gott!

Kommentarer
Postat av: celinne

ÅÅHH TACK BÄSTA DU!! jag tänker på dig hela tiden! <3

2010-07-15 @ 13:15:52
URL: http://hepellascelinne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0