Proud Mary Keep On Buring!

.. svett, genomblött och dränkt -i svett.
Nästan iallafall. Jag kan inte förstå, och ni KAN VERKLIGEN inte förstå hur varmt det är i detta land! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, för min egen del så skulle jag säga att det nästan inte går att gå ut! Imorgon ska det bli 36grader.. uhu. Förstår ni? Det är plåga! Stekande sol på det och du är uppe i minst 50 grader...

Roadtrip, Plainville CT till Virginia T/R 1561.064 km.
Bilder från hemresan;

Jag såg lite av New York, haha. Empire State Buildning :)


När Airconditionen var trasig, så var det turbolens i bilen. Hår över allt! Haha.


Färja, utan delfiner men med massa maneter.. USCH.


Ujjh. Gellyfish!


Hello Handsome!


Skönt fläktande på färjan!


För långt där borta efter horisonten finns några som fyller med hjärta med kärlek!


Trafikljus åt alla håll! Visste ni att man får köra efter att druckit 3st starköl? Det kallas Drink and drive i USA.


Ett majsfält och solnedgång. Alexander skulle vara som fisken i vattnet här ;) POPCORN.


Bara en liten stund till..

Det är inte lika suddigt i verkligheten som på bild! Jag lovar :)

I Helgen har jag lärt känna människor vars karaktärer alltid kommer att finnas med mig. Jag önskar att alla hade den inställningen till livet och den kärleken till varandra familj som vänner eller som mig en främling. Jag var välkommen med öppna armar och till deras hjärtan utan att ens visat mig. Amerika är stort och allt/alla är stort/stora, men jag har nog inte mött människor som är så vänliga som Amerikaner. Amerikaner är hjärtevänner:) Visst finns det otrevliga människor och skitsnack precis som överallt. Men människorna här är så öppna och vänliga så att det är helt otroligt! Tänk om Sverige vore så endå..

Proud Mary Keep On Burning. Bokstavligt talat, airconditionen här i huset har varit avstängt sedan vi åkte i fredags eftermiddag, det har resulterad i ett bastuvarmt hus(nu ganska återställt efter två timmars turbo kylning) och tvålarna i badrummen bland annat smällt bort! Haha.

Nu ska jag sova, skönt och länge i min prinsess-säng. Visste ni förresten att jag drömmer om min prins Alexander varje natt? Nu vet ni! Natti Folk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0