Three more weeks to go.

Tre veckor kvar. Jag gissar på att dom två sista blir dom tuffaste, har verkligen ingen aning om hur det blir med telefon och kontakten med omvärlden då.. hualigen. Sånt skrämmer mig!
Jag använder endast min dator och internet här borta, ringa via datorn osv osv. Så Allt jag behöver är lite internet! Synd och tur att min karl bestämmer sig för att vandra när jag också är ute och flänger och far! Så att man inte precis gick om varandra :)

Nu måste jag ringa mamsen en snabbis, testade för två minuter sen men inget svar. Jag hoppas hon svarar nu för jag är lite stressad. Ska följa med Ken och lämna Sue på flygplatsen och sen skulle vi gör någonting, dessutom har jag tom mage så måste äta också! Hihi. Man måste ätaaaaa!

Ikväll ska vi nog ut på någon nattklubb, får se om Emily orkar, hon var tydligen ute sent inatt ;) haha.

HEIPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0