Godnatt!

Senaste

Låt du hörde: Your love is my drug, Keisha.

Film du såg: Valentine's day

Mat du åt: Jordgubbar, grädde och sockerkaka.

Kram: Ken.

Puss: Pappas kind!

Känslan: Längtan efter närhet och kärleken.

Resa: Turkiet, om man inte tar denna nu pågående USA.

Glädje: Victoria Secret & Forever21 shopping!

Dröm: Psykdröm om Kiruna, haha!

Person du träffade: Jessie & Emily!

Personen du pratade i telefon med: Olivia :) :) :)

Personen du fick sms av: Ingen aning. Avstäng telefon!

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig?

Gången du var utomhus: tre timmar sen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Min student, så 12 juni.

Allmänt

Ska bli skoj: 4 juli, USAs nationaldag!

Ska inte bli skoj att: Att blia morgondagens 9h.

Sparar till: mer shopping här i USA.

Pålägg som gäller: Ost?

Önskar att jag var bättre på: inte vara orolig.

Dagens dryck: Äppeljuice!

Vad saknar du: min stora feta kärlek. Min bästa vän. Kiruna och mina rymdvänner!

Vad har du gjort idag: Shoppat på Victoria Secret och forever21 bland annat.

Brukar du svära mycket: Jag är ganska bra på det ja ;)

Hur tidigt stiger du upp: Just nu, när jag vaknar.

På helgerna: Njuter jag!

Vad ska du göra ikväll: Se en film, sova!

Hur många timmar sover du per natt: +9h

Vem är snyggast i världen: Alexander Lapinniemi!

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: När både min bästa vän och min pojkvän var i Stockholm samtidigt!

Favoritplagg i garderoben just nu: Nej dom är i resväskan och det är dagens nya;)

Byter gärna garderob med: Megan Fox!

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Mamma sa att jag var sjuk.

Mitt rum kan beskrivas som: Rosa.

Mig själv med tre ord (just nu: Trött, längtan och lycklig.

Jag tränar: Plånboken!

Jag ville bli när jag var liten: Advokat.


Coola grabbar! Innelistan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0