Victoria Secret och 400 dollar fattigare.


Victoria Secret och bland annat Forever21!


Spetsbh utan axelband, vit och rosa.


Victoria Secret: ett set, två trosor, en bh och en sportbh:)


Skinnjacka, krämvit. Från Forever21 :)


Stickat, från Forever21!


Tröja, spets i hela ryggen och spetsarmar. Forever21;)


Längre linne/kort klänning från Forever21!


Sammanfattningen av denna dags shopping. Plus en ring någonstans i det hela!

Så hur är det i Kiruna efter första festivaldagen? Eller i södern med all värme? :)

Här är det varmt, otroligt varmt. Och det är Nationaldagen på söndag, så då är det storfestival i hela landet.. det kommer bli stort och häftigt! Shopping är otrolig, jag älskar shoppingen. Oh my God! Victoria Secret, Forever21 you name it.. Oboy! Ja, som sagt. Det gick inte att bära allt till slut. Jag gissar på att det lär bli fler galna dagar om denna. Min mamma kommer bli galen, men in med nytt ut med gammalt!

Nästa vecka blir det att göra något åt mitt hår.. vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: celinne

säljer du det gamla eller får det hamna i en STOR sopsäck som skickas till dalarna för att få börja bäras av dina favorit kusiner? ;) haha om det är såå, så längtar jag ihjäl mej :D

2010-07-02 @ 21:45:35
URL: http://hedpellascelinne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0