Följ med mig på min resa, den börjar nu!

Nu ska jag lägga ner det sista i min resväska, sen tar jag och sover några timmar innan jag beger mig ut på min långa resa! Jag ska faktiskt ta och prioritera min sömn denna natt, min dag startar imorgon vid 05.00 och då beger jag mig ut mot arlanda, papsen skjussar ut mig:) söt.

Sen bär det av mot New York som blir mitt första stop. Därefter kommer jag flyga vidare till ett ställe som heter Virginia, där jag kommer en spännande framtid(några veckor) till mötes. Eftersom min resa kommer ta i princip hela morgondagen och det kommer få effekten av en klubbad säl(Jag) så kommer vi nog höras först på tisdag igen.

Men, jag hoppas ni följer med min resa dom 5 närmaste veckorna med ett leende :)
HEJDÅ SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej vännen hoppas att du får de jätte roligt i USA.. hoppas att jag någon dag i mitt liv får uppleva USA:)



ta hand om dig vännen kram från den galna renälgen;)

2010-06-28 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0