Godnatt Virginia, Godmorgon Sweden!

Dags att säga godnatt från min sida av världen.

Kom just hem från ett mysigt poolparty, det bästa av allt var att poolen va såå himla varm! Jag frös inte ett dugg, vilket är ett historiskt ögonblick, haha. Japp faktiskt det måste varit över 37 grader i den där jekla poolen. Jag fryser alltid under 37 grader och även lite över. Så.. ja.. jag fryser alltid. Men inte denna kväll! Tjuhu.

Storm Alex lät sig dränka mig i regn idag också. Faktiskt, sprang ca: 50m från Wall Mar(affär) till bilen och det var som att kliva in i duschen med kläderna på. Jag hade till och med kunnat tvättat mitt feta  hår i de där regnet! Helt sick. Sen på det var det även fin fint åsk och blixtväder.. ughhf. Men gick över fort faktiskt:) skönt det.

Doh..

Imorgon ser jag framemot Victoria Secret och Forever21. Håll i plånboken... eller inte ;)

Godnatt mina vänner:)


Kommentarer
Postat av: Becca

Åhh lyllo dig vill oxå åka o shoppa på VS.. har så fina saker dr .. fick fina kläder drifrån av en tjej polare då hon va i USA o en jätte god perfym lr mer Refreshing Body mist... den heter Love Spell lukta på den om den finn kvar.. sjukt gott luktar den lr jag tycker de hihih.. kram på dig vännen

2010-06-30 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0