Lets go -nöjesfält!

Nu blir det dags för nöjesfält!

Länk:
http://buschgardens.com/bgw/default.aspx

Oboy! Häftigt va? Ja.. jag ska försöka ta bilder och lägga upp ikväll när ni i Sverige har morgon. Värmen här är otrolig, det är helt sinnes. Solen skiner inte ens men endå så rinner svetten och det är fuktigt som jag vet inte vad! Mitt hår kommer bli afrokrull.. wow. Då blir min mamma glad iallafall, hon har alltid en tendens att fråga efter mina lockar och vad jag gjort med mitt hår när det inte är lockigt :) haha.

Förresten.. igår på affären så köpte vi jordgubbar, FETA som tre svenska jordgubbar och blåbären(som vi inte köpte) var även dom i storleken med tre blåbär i ett. Har dock inte smakat dom än, men jag ska låta er både titta på dom och veta hur det amerikanska gubbarna smakar!

Jag undrar, hur nöjesfältet kommer bli. Ni vet efter allt man sett på TV, jag jämför allt med TV och har alltid den där mening "jag har sett på tv att .. blablabla" .

Jaja. Ni får veta allt sen!
HEIPA!

Kommentarer
Postat av: cassandra

lev livet!!

2010-06-30 @ 21:36:34
URL: http://cassandralindmarks.blogg.se/
Postat av: celinne

CORINNE jag älskar den här bloggen det är som att läsa en jätte spännande bok om en flicka i amerika :D jag och syrran har några frågor: är du där ensam, vad ska du göra under dina fem veckor där, och vem betalar hotel m.m!!?? :D och vet du det sista jag tänkte säga var att numera tänker jag dej och alexader som edward och bella, you know them? :D och så skickar jag en bamse kram över atlanden :D

2010-06-30 @ 23:11:01
URL: http://hedpellascelinne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0