B'n'B, beach and bowling

Sovmorgon! fast.. ja, förstår inte varför att det alltid blir sena nätter? Svårt att slita sig från goda vänner såklart!



Sunshine, 2.0.


Friends for life.


Veachvolleyboll!


In the sand :)


Me myself and I


Piotr and I out on a walk!


Piotr and me, :)


Burning sand.


Poor Amber! Evil Piotr the bastered!

Några sköna timmar på stranden, typ tre. Med mycket på schemat så fickman ta vara på tiden och det gjorde vi ju :) mina fina vänner! Tog en strandpromenad med Piotr också, lite kort och massa prat och skratt! Sånt som är ruskigt bra! :) Piotr är bra!

Efter en Picknick lunch på stranden så blev det iväg för att bowla... gammeldags bowling. Jag tyckte det var svintråkigt. Fast jag var nästbäst av alla spelande :)


Julian, som ni ser är klotet så att man ska hålla den i handen!


Hector och jag! Haha. Ser ut som en uteliggare, men det är OKEJ :)


Ser ni det tjusiga 80tals stället som dom drog oss ut på?


Förutom att jag inte tyckte det var kul med 80talsbowling så har jag söta och fina vänner:)

Ja.. bowling a la 80tal! Shiet. Klotet är i handsformat, dvs att man håller klotet i handen och inte i tre fingrargreppet. Du rensar käglorna genom att stampa på en knapp på golvet. Sedan måste du ta bort käglorna själv via en annan knapp för att sedan skriva i lappen med penna där du själv skriver hur det gick på dina TRE kast :) Ja, det var ju egentligen inte så farligt. Men det var lite knäppt. Föredrar ju hellre discobowling a la 2010 en nått gammalt sunkställe. Fast kan ju skrymta om att jag spelat en bowling som säkert inte ens mina föräldrar gjort ;)

Ikväll blir det American Rover Sunset Crusie, The loveboat... Det får ni ett alldeles eget inlägg om och kanske om jag lyckas.. en fiilm! :)
xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0