MÅNDAG 26:e

08:00 Breakfast.
trött och less på amerikansk föda.
Hur överlever man som turist en längre tid?


Amber, Gabrielle och Julie. Nord Irland, Italien och Danmark.

Vi fick en tur på Lions Eye Bank, ganska trist. Dom visade oss hur kliniskt rent allting var och hur viktigt allt var med noggrannhet.. dessutom lät dom oss hålla i ett riktigt människoöga. Så äckligt! Fränt, men riktigt snuskigt. Fikat och konferansrummet var dock riktigt bra och mysigt med kramkalas..


Janka min slovakiska vän, och Gabrielle min italienare :)

-snabbshopping-snabblunch-

Och väntar man på något gott så kommer den dagen.. fisketur!
Photoshoot!

























-mycket av allt. Det var sol, vågor, vänner, fisk, haj, delfiner, stingrocka, åksjuka, sömn, vänskap, glädje och lycka. Erika vann nog med antal fiskar, hon fick hur många som helst. Hon kysste dom också, någon finsk grej man gör också kanske?! Jag är glad att jag lyckades bättre än Julie ;) då vet jag att jag var bättre än en iallafall.. jag har inte alls tur med fiskar på kroken. Jag är nog rätt så kass på det!
Stackars Trisha blev så sjösjuk och spydde hela resan att ambulans fick komma och hämta henne när vi kom i land.. men hon fick stå ut med alla timmar på sjön först. Uhj uhj uhj.

Vi hade en riktigt god och lämplig asiatisk buffé efter detta.. vilket resulterade att jag och Piotr högg in på Sushibuffén. Helt vilda :) åt som idioter. Skrattade som tokar. Åt mussla, spottade ut mussla och åt sushi igen! Amerikanska buffér är något som är bra, men i övrigt är maten lite.. för mycket. Haha.

truly beloved friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0