OUTLET STORES

OH MY GOD.
Dom billigate Conversen för endast 20 dollar... hur har dom tänkt nu? Efter 5 veckor har jag hittat hit och jag får inte plats i väskan och inte för självgod i plånboken! Och två timmar?! Hur ska man hinna shoppa på det?!

Jag hängde med Amber och Jim.. Amber var i samma sits som mig... LIVRÄDD för att betala övervikt hem. Hujedah mig! Efter Converse shoppen som vi faktiskt shoppade på.. hängde vi med Jim och letade snygga underkläder från Calvin Klein, Hugo Boss och Armani. Vi tvingade på honom ett par mintgröna som han inte tyckte om.. SOM VI I EFTERHAND mycket väl märkt att han användt väl! Ha :)
Ett dilemma..
Vart försvinner tiden när man shoppar?!

Lunch.


WATERCOUNTRY.
Varför i hela friden, enda dagen på heeela resan so far(!) hamnar man på ett skithäftigt vattenland en mulen dag så att man fryser mellan åkturerna?! Ja. Tur att det var sååå COOLA rides att man knappt tänkte på det iallafall, gud vilket häftigt place. Ja, som ni föstår så är det svårt att ha med sig kamera en dag som denna men fick några innan och efter iallafall :) Det var då dom häftigaste, nervkittlande och roligaste vattenbanor jag varit med om. Till början försvann grabbarna iväg för sig och vi tjejer för oss själva. Men tillslut fann vi oss en liten splittrad trupp och blev den bästa :)
Kan inte förstå varför jag och Janka hade så kul i strömmen men flytvästarna.. hej hå vad vilt. Eller varför dom där mörka vattentunnlarna var så nervkittlande i magen :) Eller varför det var så skönt att flyta omkring på "floden" med Amber och Piotr i samma dubbelring och ragga på badvakten... ja, men det är kul. Vänner är det bästa man kan ha! :)


Puckot :)


Piotr och jag.. erkänn, vi ser rätt så lika ut? Scary!


Me, Janka and Jim.. Jim Jim jim :)


Jim,Amber,Janka och jag :)


fräsiga vattenlandet :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0