Vad får er att fortfarande tro på denna döende blogg?

Ni mina kära. Vad tror ni att ni kommer att hitta här? Ni är inne, många av er, alla dagar flera gånger dagligen. Jag gör ett nytt inlägg för er som fortfarande tror att ni ska få något utav mig.
Jag hoppas ni kan lyssna på låten.
Några ord: "Virgina, Blue ridge Mountains, Take me home, Country road".
Ja, jag var där. Där där där. Och ta mig tillbaka, för att jag vill gärna gå dom sista tre kilometerna till och från stugan dag som natt för att vara med mina kära vänner. Speciellt Sapir och Piotr! Och såklart min älskade roomie Janka.. oj oj.

Jag har fortfarande åtta dagar kvar att leda er till.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0