allt är stort i amerika

Idag har vi spenderat eftermiddagen och kvällen på ett nöjesfält, Busch gardens. Indelat i europas "pärlor" Tyskland, Italien, Irland och England.. matkultur och till utseende. OTROLIGT mysigt med världens skönaste bergochdalbanor, Gröna Lund är en piss i nilen. Ohyeah. Bortskämd blir man.

Här kommer en bildbomb och ett inlägg som kommer vara överst några dagar.. för imorgon åker jag vidare till New York och träffar mina barndomsvänner för att ha en jäkla bra weekend helt enkelt. På måndag är jag hemma igen och blir hämtad av min karl på flygplatsen :) Boendet i New York är näst intill Time scare.. kan inte bli bättre!
På återseende.


+++++


England, Lilla Ben.


I Italien hittar vi Apollo, en gigantisk bergochdalbana med sina höjder och fall.


Addisson 4 veckor gammal har världens längsta ögonfransar.


Emily är en skönhet, det går i arv.


Den gigantiska salta pinnen i mjuk form.


Tyskland med... Miss Inga?


Gröna lunds motsvarighet till blåtåget.. 3D i bergochdalbaneform!


Irland, här hittar vi Alpin banan? huh.


Min favorit!


Kvällen avslutas med en gigantiskt fyrverkeri för 5siffrigt belopp.. varje kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0