Inbjudan till Födelsedagskalas

När:
Nyss

Vart?


Vem?
Sue´s 45 årsdag!


Hon bjuder på:
En glasstårta av dess like. Nomnom.


Idag var det ingen vanlig dag, för idag var det Sue´s födelsedag!

En amerikansk födelsedag incheckat på "Innan jag dör listan" (den listan har väll inte bara jag?). Lagom sovmorgon, för att sedan få en bär och bagel frukost. Sedan tog vi tjejer bilen ivägen för att få pedikyr och naglarna fixade... vilken dag, jag fyller inte ens år? Pedikyr med mening av fotbad, skrubb, filning och målade tånaglar i färgen Princess Rock. Hur rosa låter inte den? Mycket tjusig. För att senare förflytta sig från den sköna massagestolen och fotbaden till en annan stål och fixa naglarna. Nu är man lite mer kvinnlig ... eller?

Dagen rullade på, lite behövlig shopping.. jag köpte mig den nya Ipod nano touchscreen, en ny förälskelse. Ohja! Blev även en klänning och en present till min morbror. Efter shoppingen rullade bilen hemåt och middagen började lagas.. en fin köttbit med bakpotatis och majskolv. Majskolv är min favorit!

Efter middagen rullade gästerna in, mojitos på frysburk började serveras och mammorna började inta skvallerposition. Gillar dramat i detta land.. får inte nog av att lysa, haha. Glasstårta serverades med gafflar som hade ett ljus i toppen. Den delen får jag stå för, mycket charmigt faktiskt, hihi. Hittade dom i någon rolig butik hemma i Stockholm faktiskt!

Nyligen trillade gästerna bort och jag har dragit mig tillbaka till mitt rum för att leka med min nya Ipod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0