Jag förstår inte varför vi inte kan andas?

Sue: Hur kan vi andas när vi är under vattnet??!
Emily: Mamma, vi är i bilen i en tunnel under vattnet.
Sue: Blondie.

Så kan det gå om man inte tänker. Här i detta land är det många floder som hindrar trafik på ett eller annat sätt, antingen bil eller båt trafik. Så därför finns de sjukt smarta(läskiga) broar som sedan går ner under vattnet och är för några hundra meter en tunnel, så djupt att fartyg kan passera ovan tunneln innan det går uppför igen och bildar en bro. Dessa tunnlar sträcker sig vantligtvis ner till 60 meters djup. 

Så numera efter att Sue gjorde sitt misstag för några veckor med att kläcka ur sig att hon inte förstod hur man kunde andas när man var under vattnet... så får hon höra "Mamma, håll andan" så fort man är påväg ner i tunneln. Det är helt okej att koppla bort kablarna ibland, för man(jag iallafall) mår så himla mycket bättre av att göra någon annan glad. Det blir som dubbel lycka. Min kusin vet hur man kopplar bort kablarna.. fast ibland undrar man om hon någonsin är uppkopplad?

Hur som... shoppingen idag var farlig. Klart att det måste spåra ibland... Tommy Hilfiger, Guess, Converse, Calvin Klein, Coach.... . Morr. Plånboken tål mer. Bring it on bitch! Mina nya orangea nikeshorts är kärlek.





Ikväll har Brittany och Jessy varit över och hälsat på, kändes som att jag för ett ögonblick var ett köttstycke som skulle attackeras av ett lejon. Brittanys son baby Aaroon var tre månader sist jag såg honom, och nu en pojke på springade ben. Jises?

Imorgon hoppas jag på poolhäng, sen blir party. Fuzzy har intalat sig själv att det är något vi europeér är födda med, att kunna festa. Kanske det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0