solen till horisonten

Ibland går inte alla hästar fram här i amerika.. men, vad gör det när man har ett hjärta av guld?
Dom trodde att solen skulle gå ner över havet.. men inte riktigt. Det blev hur som, en fantastisk kväll vid havet.















En sval riktigt skön sommarkväll.. kändes som att jag var på rosa moln när vi gick längs strandpromenaden. Det känns som att man är i filmer, det är precis så som det ser ut. De stora strandhusen näst intill stranden, gigantiska hotell, board walken, livvakterna.. Är det något ställe som får en komma bort så är detta mitt!

Vi promenerade en bit på starndpromenaden för att sedan gå upp en gata och tittade lite. Vi hittade även en sämre restaurang(kan aldrig stava detta ord..) där ljudnivån var riktigt hög. Men maten vägde väll upp det hela om jag måste säga något.. tog mig vågat på en lasange på vodka sås.. ? haha. Ehj, ja den var god, men lite för mycket. Som allt annat här.. lite för mycket eller stort. Jag är fortfarande helt galen i detta land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0