USA 2.0

Ett år senare.. och jag är tillbaka!

Virginia, New York, USA I am all yours!
Det märkligaste är att det känns som att jag aldrig lämnade detta land. Ändå har en liten prinsessa kommit till världen och jag har fått ett nytt rum, mitt prinsessrum har blivit den lilla prinsessans rum. Ja, det är ju nästan som förr :) Jag har hunnit landat helt okej bra, imorgon bör jetlagen vara borta. Efter nästan 24 timmars resa så blir man lagomt trött och sover himla bra. Resan var lång.. Stockholm-London-New York- Virginia. Tanken med god tid på flygplatser är inte underskattat. Fick använda snabba fötter i både London och New York för att hinna med flygen. Inte minst på JFK i NY, terminal 8 -> terminal 3, checka in, och igen -snabba fötter till tvåan där gaten var. Jajaja, framme och inte helt missnöjd över att vara i detta fantastiska land.

Som jag sa på facebook, ingen tid att pilla naveln. Idag har det varit full ös, besök och vänner, shopping och middagsmöte +gamlingarna man ska hälsa på. Yeyeye. Life is good.

Nu blir det några öl med Fuzzy och sedan läggdags :)
Bilder kommer imorgon.
Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0